söndag 27 december 2009

Vår jul!

Nu har lugnet lagt sig, vi har haft en fin jul helg, dock väldigt mycket fram och tillbaka för Albin. Han har öppnat julklappar i dagarna tre, kan vara den enda fördelen med att ha två familjer?!
Det var inte några bilder från Kramfors, jag får snällt be svärföräldrarna om deras bilder.
Här är vår stiliga julgran som Mamma och jag stal i 23 minusgrader.

Här är det dukat för uppesittar kväll med god mat och Bingolotto, Jag vann för övrigt både en miljonbingolott och 100 kronor!

Albin öppnar julklappar från oss. Spännande!
Min son förvandlades direkt till en transformer, med förvrängd röst!
Mys med släkten!
Jag, Anton och Emelie!
På annandagen så bar det av till stugan, för vildmarksbad, trevligt men va valde den absolut sämsta dagen med tanke på vädret, det blåste och snöade hela dagen och det var på håret att vi skulle ta oss tillbaka till stan, vi fick bland annat ta satts och köra rakt igenom en snövall högre än bilen, tur att det var puder snö!

Stefan, Anton och Emelie!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar