tisdag 12 januari 2010

Fira?

Albin är killen som förgyllt min tillvaro i 6 år nu, ingen annan kan mäta sig med honom, jag undrar om han någonsin kommer inse sin storhet?

Han bor varannan vecka hos sin pappa och varannan vecka här med oss, vi byter på fredagar så det är tomt och inget firande av honom här förrän till helgen men då firar vi i stället i dagarna tre.
Hur klarar man då av sin sons födelsedag utan honom? Det är tufft kan jag lova men jag tänkte att jag får fira att jag har varit mamma i 6 år i stället!


Grattis till mig 6 år som mamma!

2 kommentarer:

  1. Grattis mamman, hälsa lillgubben när han kommer hem tillbaka till er på fredag.

    Fia och Egon..

    SvaraRadera
  2. Ja det tycker jag absolut är något att fira, så du gjorde helt rätt!! GRATTIS till fina du och till en goding till son! /Angelica

    SvaraRadera